mOgA mimPi-mImpImu seNAntIasA inDah~ by mIss

Saturday 14 April 2012

~Aku meNanTikaN dia~

Assalamualaikum~
SeLamAT pAgi~
entahLa.. laTelY ni sAlu rAsa sUnyI cKet. YeLa.. orAng laIn adA yg mNeMANi. kIta ni xAda.. xpEla..
nA wat Cane.. dIa bEluM hdIr pdKu...mGhuluRkn hAtinya yG tuLus, yG ikHlas.. uTk mYuntinG dirIku sEbaGai yAng tEriStiMewa dLaM hiDupnya seLepas YANG MAHA ESA dan Rasullullah. yaNg sAlu dIseBut naMaku dAlam doanya.. yAng selaLu merInduiku seLepas rIndunya kePada ALLAH dan Rasullullah.

yUp.
Aku menanti dia yg mampu membuka hatinya utk menerima segala kekuranganku, kecacatanku.
kerana aku hanyalah hamba-NYA. yang puNyai bYk keLemaHan, kEkurAngan... yanG tidK prNah terLepas daRi meMbuat ksIlapan dan DosA.

So, aKu MahUkan dIa memBimbinGku..

Aku menantikan dia...
sebagai pembimbing hidupku,
sebagai penunjuk arah jalan hidupku,
sebagai pasangan hidupku.
di dunia dan akhirat~~

sAyang,
Syu

1 comment:

NUR SYUHADA
NNaif
UUntung
RRamah
SSuci
YYakin
UUlung
HHarum
AAmanah
DDinamik
AAlim
Apa ada pada nama?